Veelgestelde vragen

over Business Support

Ben je niet overtuigd? Zit je nog steeds boordevol vragen?
De meestgestelde vragen heb ik hier beantwoord. 

Voor wie is Business Support bedoeld?

Elke basisschool kan een business support inschakelen. Simpel.

Maar een business support is perfect voor jou als je de werkdruk in jouw basisschool wil verlagen en daar ondersteuning bij nodig hebt in de vorm van sparren, in kaart brengen van nodige acties en handjes bij de uitvoer. En natuurlijk als je als basisschool op zoek bent naar mogelijkheden om ruimte in te creëren voor jouw leerkrachten om contact te hebben met ouders, extra begeleiding van leerlingen of het nóg beter kunnen voorbereiden van lessen.

Ik richt me op het primair onderwijs, maar er zijn uiteraard ook business supports voor ondernemers! 

Is een Business Support ook iets voor mij?

Aangezien je op deze pagina terecht bent gekomen, denk ik dat je aan één of meer van de bovenstaande ‘criteria’ voldoet. En dus zou ik zeggen ‘ja’! Wat vooral belangrijk is, is dat jij en jouw business support elkaar aanvullen. Dat er een échte match is. Er is maar één manier om daar achter te komen: plan een kennismakingsgesprek in!

Waarom ben jij business support geworden?

Ik ga ‘aan’ van veelzijdigheid, maar ik houd er niet van om op de voorgrond te staan. Mijn grootste drive is om bij te dragen aan een mooiere wereld en daarom kies ik ervoor om basisscholen te ondersteunen. Wat ik te bieden heb, is commerciële ervaring, een bulk aan vaardigheden, een gezonde dosis nieuwsgierigheid, een luisterend oor en ontzettend veel ideeën.

Is een business support niet gewoon een secretaresse of administratief medewerker?

Veel business supportmedewerkers hebben een eigen expertise, dus ja, er zitten vast business supports bij die secretariële of administratieve ervaring hebben. Of financiële, HRM of juridische ervaring hebben.

Mijn expertise zit in de commerciële hoek, waardoor ik veel ervaring heb met projectmatig werken, communicatie en verbinding met klanten.

Welke werkzaamheden kan ik door een business support laten uitvoeren?

Je kunt beter vragen, welke niet? Als je wat wilt weten over mijn aanbod, kun je op deze link klikken.

Keep Calm and Carry On met een business support voor ondernemers

Welke werkzaamheden doe jij?

Ik regel een heleboel! Een ieniemienie greep uit mijn diensten: ondersteuning en begeleiding op het gebied van communicatie, coaching en ondersteuning bij Engelse lessen, ontwikkelen en voorbereiden van themalessen, workshops projectmatig- of planmatig werken, begeleiding leerlingenraad, sparringpartner en jouw spreekwoordelijke schop onder je kont. Hier kun je er meer over lezen.

Wat zijn de voor- en nadelen van jouw business supportdiensten?

Er zijn geen nadelen! Grapje, check de voor- en nadelen die ik voor je op een rijtje heb gezet:

Voordelen zijn: 

  • Flexibiliteit: jij bepaalt hoeveel ondersteuning je nodig hebt.
  • Geen personeelskosten: geen sociale verzekeringen, ziektekosten of andere verplichte premies.
  • Geen werkplek nodig: in principe werk ik thuis. Sowieso maak ik gebruik van mijn eigen laptop, mobiel en vervoer.
  • Het levert je tijd, ruimte, rust én zelfs een goede naam op.
  • Netwerk: als ik het niet kan of geen tijd heb, ken ik meestal wel iemand die het wel kan!

Eventuele nadelen zijn: 

  • Je bent gebonden aan de tijd(en) die wij hebben afgesproken. Omdat ik meerdere opdrachtgevers heb, kan het voorkomen dat ik geen tijd heb om iets extra’s voor je te doen. Ik raad wel aan om er altijd even naar te vragen! Vaak valt er wel iets te regelen, of kan ik je verder helpen.
  • Ik werk veel digitaal. Dat betekent dat ik veel documenten digitaal aangeleverd zal moeten krijgen. Vraag hiernaar! Ik kan je helpen om verder te digitaliseren, maar desgewenst kan ik ook op locatie komen!

Wegen de voordelen op tegen de nadelen? You be the judge! Ik beschrijf 7 redenen om een business support in te huren in mijn blog.

Waar is mijn business support gevestigd?

In principe werk ik van huis uit. Ik heb een mooi kantoor met zit-/stabureau, twee monitoren en een goede internetverbinding. Workshops en (persoonlijke) begeleiding doe ik wel graag ‘in het echt’.

Zien wij elkaar dan niet persoonlijk?

Mocht je het fijn vinden dat ik regelmatig op school of andere locatie verschijn, is dat zeker bespreekbaar. Leuk zelfs!

Wat is de beschikbaarheid van een business support?

Dat verschilt per business support. Ik reserveer 20 tot 25 uur per week voor mijn klanten. Hoeveel uur ik op dit moment beschikbaar heb, kun je het beste even vragen. Andere uren besteed ik aan mijn gezin en mijn bedrijf.

Ilse_Nagy_15

Het kan zijn dat jouw vraag hier niet tussen staat. Ik beantwoord alle vragen met liefde! Neem dus gerust contact op of plan een vrijblijvende kennismaking in! Mijn planner vind je hier.

Over mij

Ik ben Ilse Nagy en ik zorg ervoor dat basisscholen in verbinding blijven met hun team, leerlingen en ouders door mijn vaardigheden en ervaring op het gebied van sales, marketing en klantenservice in te zetten. ‘Let’s get (sh)it done’ is mijn motto.